Bekijk een gedetailleerde leveringstabel voor Nederland en België op de pagina levertijd en verzending.
Mijn Nederlandse zending is nog niet geleverd binnen de beloofde termijn, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om alle zendingen op tijd te laten bezorgen. Dit doen wij door tijdig al onze Nederlandse zendingen aan te bieden bij PostNL.
Nederlandse bestellingen die voor 15:00 worden besteld worden in 99,9% van de gevallen de volgende werkdag bezorgd. Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen brievenbuspost bezorgd. Mocht er dus onverhoopt door drukte bij PostNL een dagje extra vertraging zijn wordt een zending die gepland stond voor zaterdag pas op dinsdag geleverd. Rondom feestdagen waarschuwt PostNL voor vertragingen. Wij vragen je daarom in zulke tijden een extra dagje geduld te hebben.
Mijn Belgische zending is nog niet geleverd binnen de beloofde termijn, wat nu?
Wij doen ons uiterste best om alle zendingen op tijd te laten bezorgen. Dit doen wij door tijdig al onze Belgische zendingen aan te bieden bij Bpost.
Belgische bestellingen van voor 14:00 worden doorgaans de volgende werkdag (maandag tot en met vrijdag) geleverd. Wij houden door aanhoudende problemen bij Bpost echter 1 tot 2 werkdagen aan voor Belgische bestellingen.
Als de bestelling binnen 2 werkdagen nog niet geleverd is vragen wij het opgegeven adres kritisch te bekijken. Wij vragen te letten op het volgende:
- Geef altijd het busnummer op, ook als je naam duidelijk op de brievenbus staat vermeld.
- Geef altijd een bedrijfsnaam op als je het laat bezorgen bij een bedrijf.
- Geef bij voorkeur een huisadres op in plaats van een bedrijfsadres. Onze producten worden doorgaans per brievenbuspost verstuurd, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.