Veelgestelde vragen

Op veel vragen kunnen wij middels deze lijst met veelgestelde vragen al antwoord geven. Wij vragen je daarom eerst deze pagina te raadplegen alvorens je contact met ons opneemt. Uiteraard helpen we je graag via de telefoon of per mail als jouw vraag hier niet bij staat. 

Vragen over zendingen

Wij doen ons uiterste best om alle zendingen op tijd te laten bezorgen. Dit doen wij door tijdig al onze Nederlandse zendingen aan te bieden bij PostNL.

Nederlandse bestellingen die voor 16:00 worden besteld worden in 99,9% van de gevallen de volgende werkdag bezorgd. Op zondag en maandag wordt er in Nederland geen brievenbuspost bezorgd. Mocht er dus onverhoopt door drukte bij PostNL een dagje extra vertraging zijn wordt een zending die gepland stond voor zaterdag pas op dinsdag geleverd. Rondom feestdagen waarschuwt PostNL voor vertragingen. Wij vragen je daarom in zulke tijden een extra dagje geduld te hebben.

Wij doen ons uiterste best om alle zendingen op tijd te laten bezorgen. Dit doen wij door tijdig al onze Belgische zendingen aan te bieden bij Bpost.

Belgische bestellingen van voor 16:00 worden doorgaans de volgende werkdag (maandag tot en met vrijdag) geleverd. Wij houden door aanhoudende problemen bij Bpost echter 1 tot 2 werkdagen aan voor Belgische bestellingen. 

Als de bestelling binnen 2 werkdagen nog niet geleverd is vragen wij het opgegeven adres kritisch te bekijken. Wij vragen te letten op het volgende:

  • Geef altijd het busnummer op, ook als je naam duidelijk op de brievenbus staat vermeld.
  • Geef altijd een bedrijfsnaam op als je het laat bezorgen bij een bedrijf.
  • Geef bij voorkeur een huisadres op in plaats van een bedrijfsadres. Onze producten worden doorgaans per brievenbuspost verstuurd, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Vragen over producten

Onze volledig dekkende screenprotectors voor bijvoorbeeld Apple iPhones en OnePlus telefoons hebben soms tot 24 uur nodig om volledig te hechten aan het telefoonscherm. Luchtbellen aan de randen van het scherm trekken binnen 24 uur weg, mits goed geplaatst. Trek een dergelijke screenprotector dus niet meteen van het scherm. Wij vergoeden geen screenprotectors die niet de tijd hebben gekregen goed te hechten.

Als de luchtbellen na 24 uur nog steeds aanwezig zijn en je ze ook niet weg kunt drukken kan dit twee oorzaken hebben:

  1. De screenprotector is niet recht geplaatst waardoor een gedeelte van de screenprotector ‘zweeft’. Dit zorgt voor luchtbellen aan weerszijden van de screenprotector.
  2.  Je gebruikt een telefoonhoesje dat te ver over de voorkant van het scherm waardoor deze tegen de screenprotector drukt. Dit zorgt ervoor dat de screenprotector omhoog komt te staan en dit zorgt vervolgens voor luchtbellen.
Neem pas na 24 uur contact met ons op als je hier last van hebt. Wij kunnen je niet helpen als de screenprotector niet 24 uur de tijd gekregen heeft te hechten of als deze niet recht is geplaatst.

Als je normale (glazen) screenprotectors hebt besteld en deze na plaatsing last heeft van luchtbelletjes komt dit door stofdeeltjes die niet goed zijn weggehaald voor plaatsing. De meeste screenprotectors worden in 2-pack geleverd. Let bij het plaatsen van de tweede screenprotector op het volgende:

  • Plaats de screenprotector het liefst in een relatief stofvrije ruimte, denk bijvoorbeeld aan de badkamer.
  • Maak het scherm goed schoon met de meegeleverde natte en droge doekjes en haal de laatste stofjes voor het plaatsen van de screenprotector weg met de stofverwijderingssticker (dust absorber).
  • Als je nog last hebt van luchtbelletjes aan de randen kun je de screenprotector aan deze kant voorzichtig optillen en met de stofverwijderingssticker voorzichtig proberen het stofje te verwijderen. Dit is geen garantie dat het stofje en de luchtbel ook daadwerkelijk zal verdwijnen.

Wat vervelend dat de screenprotectors gebroken zijn geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze verpakking is gemaakt om de kans op schade te minimaliseren maar helaas zijn beschadigingen tijdens transport niet volledig uit te sluiten. Neem contact met ons op als producten beschadigd zijn geleverd, wij zullen dit netjes oplossen.

Voor iedere telefoon selecteren wij samen met onze leveranciers een of meerdere screenprotectors geselecteerd welke geschikt zijn voor jouw telefoon. Wij streven ernaar om een screenprotector te selecteren die zo veel mogelijk van het scherm bedekt. Steeds meer telefoons hebben gebogen schermranden wat het maken van de ideale screenprotector steeds lastiger maakt. 

Normale (glazen) screenprotectors dekken enkel het vlakke gedeelte van het scherm van jouw telefoon. Dit is vaak ook het werkzame gedeelte van het telefoonscherm. Je zult dus ook geen hinder ondervinden van het gebruik van deze screenprotectors. 

Volledig dekkende (glazen) screenprotectors dekken ook de afgeronde schermranden. Voor enkele telefoons bieden we deze aan. Deze dekken net iets meer dan onze normale (glazen) screenprotectors. Deze zijn echter ook duurder in productie en daarom ook verkoopprijs. 

Kijk voordat je bij ons besteld of de screenprotector wel of niet volledig dekt en of dit bij je wensen aansluit. Ruilen of retourneren kan enkel als de screenprotectors ongebruikt zijn. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Onze screenprotectors worden geleverd met alcoholdoekjes. Soms komt het voor dat de doekjes voor gebruik zijn uitgedroogd. In plaats van deze doekjes kun je het scherm ook reinigen met brillendoekjes, vochtige doekjes of met een beetje Glassex of een soortgelijk product. Mocht je dit niet voorhanden hebben kun je contact met ons opnemen. Wij zullen dan nieuwe doekjes nasturen.

Vragen over retourneren en ruilen

Retourneren kan enkel als de screenprotectors ongebruikt zijn en in originele verpakking worden geretourneerd worden. De retourzending dient eerst aangemeld te worden via ons retourformulier

Een bestelling ruilen, bijvoorbeeld als je per ongeluk de verkeerde screenprotector hebt besteld, kan ook. Neem hiervoor eerst contact met ons op. Retourneren is op eigen kosten tenzij het verkeerde artikel is geleverd of de screenprotectors beschadigd zijn aangekomen.

 

Een bestelling kan geruild worden als de screenprotectors ongebruikt zijn en in originele staat worden geretourneerd. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op. Doe dit het liefst zo snel mogelijk, indien mogelijk meteen na bestellen zodat wij de bestelling nog kunnen aanpassen.

Als wij het verkeerde artikel hebben toegestuurd of deze beschadigd is geleverd is retourneren op onze kosten. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor de klant.